תכונות המערכת

* נציין כי מעבר למגוון התכונות והיכולות הגדול של התוכנה, אנחנו מפתחים את התוכנה בהתאם לבקשת לקוחותינו.

ניהול לידים ומתעניינים

  • המודול מאפשר לאנשי המכירות לנהל את התקשורת ותהליך המכירה מול הליד / המתעניין.
  • ליד / מתעניין הוא כל מי שעדיין לא הזמין או כל מי שהעסק מעוניין שהוא יופיע ברשימת הלידים.
  • המודול מציג מהו מקור הליד, מתי היתה התקשורת האחרונה איתו ומהי הפעולה הבאה שיש לעשות מולו, מי יעשה זאת ומתי בדיוק.
  • הפעילות מול הליד מתבטאת במשימות ותזכורות, תיעוד תקשורת, טלפונים, פגישות ושליחת הצעות מחיר.
  • באמצעות פילטרים פשוטים ניתן לקבל את הלידים לפי כל קריטריון שעולה על הדעת: למשל פני מקור הליד, לפי אדריכל או גורם שת"פ אחר, לפי פרויקטי בניה, לפי נציג מכירות ועוד

ניהול לקוחות

  • ניהול כרטיס לקוח הכולל פרטים כלליים, תיעוד תקשורת, הצעות מחיר, הזמנות עבודה, פרויקטים, תוכנית תשלומים, מסמכי הנה"ח וקבצים מצורפים.
  • ניהול רשימת אנשי קשר ללקוח.
  • שליחת הצעות מחיר והזמנות עבודה במגוון פורמטים ועם אפשרות של צרוף קבצים בעת שליחה במייל או בפקס.
  • מסמכי הנה"ח מופקים בנוחות ונקשרים באופן נכון זה לזה – למשל קבלה נקשרת להזמנת הלקוח ולחשבונית, המסמכים נחתמים דיגיטלית בעת השליחה במייל אל הלקוח.
  • ניהול תוכנית תשלומים ללקוח.
  • מעקב פשוט וברור אחר יתרות לתשלום והיתרות החשבונאיות ללקוחות.
  • ייצוא רשימת הלקוחות כולל ייצוא אנשי הקשר לאקסל.
  • אפשרות לשיוך מחירון לכל לקוח

הצעות מחיר במגוון יכולות ופורמטים

  • הפקת הצעת מחיר ללקוח בפורמטים שונים (בטבלה, ללא טבלה, עם מספר אופציות, עם  הצגת תמונות וכו').
  • התוכנה מציעה מספר כלים לתמחור הצעת המחיר.
  • ניהול גרסאות לכל הצעת מחיר (בכל שינוי של ההצעה ניתן ליצור גרסה חדשה להצעה) ואפשרות צפיה בהסטוריה של ההצעה.
  • שליחת הצעת מחיר ללקוח עם אפשרות של שליחת העתקים לאנשי קשר בפקס/במייל.
  • ניהול סטטוסים רבים להצעות מחיר- טיוטה, ממתין לתמחור, מתומחר, ממתין לאישור, מאושר לשליחה, נשלח במייל, נשלח בפקס, נמסר ידנית, לא רלוונטי.
  • אפשרות של שיכפול הצעת מחיר והעברת ההצעה ללקוח אחר.
  • משיכת מוצרים להצעת מחיר מתוך קטלוג מוצרים או יצירת מוצר חדש יחודי להצעת המחיר.
  • יכולת של צירוף קבצים מצורפים להצעת המחיר.

הזמנות עבודה – מגוון יכולות ופורמטים

  • הפקת הזמנת עבודה ללקוח בפורמטים שונים (בטבלה, ללא טבלה, עם מידות אורך, רוחב וכדומה, הצגת תמונות וכו')..
  • אפשרות של ניהול גרסאות להזמנת עבודה (בכל שינוי של ההזמנה ניתן ליצור גרסה חדשה להזמנה).
  • משיכת מוצרים להזמנה מתוך קטלוג מוצרים או יצירת מוצר חדש יחודי להזמנה.
  • ניהול ותיעוד של התקדמות להזמנה,  ניתן לראות באיזה שלב ההזמנה נמצאת ואת כל תהליך ההתקדמות שלה מרגע הפקתה.
  • שליחת הזמנת העבודה ללקוח עם אפשרות של שליחת העתקים לאנשי קשר במייל/בפקס ובליווי מסרונים.
  • יכולת של צירוף קבצים מצורפים להזמנה.
  • ניהול תוכנית תשלומים לכל הזמנה.
  • החתמת הלקוח בעבור ההזמנה על גבי מסך מגע.
  • מודול ההזמנות מאפשר לפלטר את ההזמנות לפי התקדמות, לפי פרויקט בניה, לפי תאריך אספקה ולפי קריטריונים רבים נוספים.
  • ניהול משימות ותיעוד תקשורת להזמנת הלקוח (משימות כמו מדידות, אישורי תוכניות, הובלה, הרכבה, השלמות, קריאות שירות ועוד).
  • ריכוז צפי עלויות להזמנה- עלות עבודה, עלות רכש, חומרי גלם, עלויות אחרות.
  • ליצרני מטבחים וענף העץ- מפרט טכני למטבחים (אישורי תוכניות).

ניהול קטלוג מוצרים ומחירונים

  • המוצרים נחלקים לשני סוגים: מוצרים מיוצרים ומוצרים נרכשים.
  • מוצר בתוכנה כולל מק"ט, מחיר, תיאור כללי למוצר, אפשרות של הכנסת עד 15 שדות תיאור נלווה למוצר, שדות יעודיים כמו גמר חוץ וגמר פנים לדוגמא.
  • מוצר מיוצר כולל לשונית תהליך הייצור בו קובעים את מסלול היצור של המוצר ומשך הזמן בכל תחנה.
  • במוצר מיוצר ישנה גם לשונית חומרי הגלם, אלו החומרים הנדרשים ע"מ לייצר את המוצר (כתב הכמויות למוצר).
  • מוצר נרכש – מקושר לחומר גלם ומנוהל מלאי (אין בו לשונית חומרי גלם ולא לשונית תהליך היצור).
  • יכולת הוספת קבצים מצורפים, שיוך של תמונה למוצר.
  • 2 מנגנוני תמחור המוצר על פי סעיפים שונים.
  • אפשרות של הוספת המוצרים מהקטלוג לתוך הצעת מחיר, הזמנה, חשבונית, תעודת משלוח.
  • ניהול המוצרים/המק"טים תחת עץ קטגוריות.
  • התוכנה מאפשרת בניה של אינסוף מחירונים. ניתן לשייך לכל לקוח את המחירון המתאים לו.

הנהלת חשבונות

  • לפני הכל- התוכנה מאושרת כתוכנת הנה"ח ע"י רשויות המס ומשרד האוצר.
  • הפקת  מסמכי הנה"ח: קבלה, חשבונית מס, חשבונית מס/קבלה, חשבונית זיכוי, תעודת משלוח, חשבונית מרכזת, חשבונית עסקה.
  • הפקת קבלה/חשבונית , תעודת משלוח על בסיס ההזמנה.
  • שליחת מסמכי הנה"ח חתומים דיגיטלית במייל עם אפשרות כתיבה של טקסט לגוף המייל.
  • ניהול קופות צ'קים.
  • תיעוד הפקדות צ'קים/מזומן.
  • יצירת תנועות יומן לכל מסמך חשבונאי.
  • ייצוא תנועות יומן לחשבשבת.
  • דוחות שונים וקישור מובנה למודול תזרים המזומנים.

 ניהול הפרויקטים והייצור

  • הפרויקט מוקם אוטומטית בעת שמפיקים הזמנה ללקוח או בהתאם להגדרות של העסק לדוגמא בהקשר להתקדמות ההזמנה.
  • גריד הפרויקטים מאפשר לתעדף את הפרויקטים ולהבין באיזה שלב מצוי כל פרויקט.
  • בנוסף קיימים 3 מודולים נילווים: מודול התכנון, הייצור והאספקה
  • המוצרים שהוזמנו נחלקים בין המודולים השונים בהתאם לשלב בו הם נמצאים.
  • אפשר לקבוע לכל מוצר בדיוק באיזה תחנה או שלב הוא מצוי כרגע.
  • ניהול עלויות הפרויקט ואפשרות ביצוע רכש ישירות מתוך הפרויקט.
  • לשונית תנועות מלאי מאפשרת לנפק חומר לפרויקט ומרכזת את סך החומרים שנצרכו בפועל בפרויקט והעלויות המדויקות שלהם.
  • ניהול האספקות וההתקנות.

ניהול ספקים רכש ומלאי

  • ניהול כרטיס ספק הכולל פרטים כלליים, תיעוד תקשורת, מסמכי רכש והנה"ח, רשימת חומרי גלם, תנועות מלאי וקבצים מצורפים.
  • ביצוע הזמנת רכש (כולל/ללא מחירים) ושליחתן במייל/בפקס עם אפשרות של שליחת מסרון.
  • שליחת בקשה להצעת מחיר. ביצוע הזמנת רכש ישירות מן ההצעה.
  • קליטת כלל מסמכי הרכש המתקבלים מהספק.
  • תיעוד על תשלום לספק.
  • ניהול התשלומים לספקים בהתאם לתנאי התשלום מולם.
  • ניהול רשימת חומרי גלם ושיוך הספקים כולל אפשרויות הרכישה והעלויות.
  • מעקב אחר הסטוריית רכש.
  • יכולת ניהול מלאי חומרי גלם.
  • מעקב אחר תנועות המלאי (כניסה ויציאה).
  • ביצוע ספירת מלאי.

ניהול פעילות העובדים/היצרנים לפי פרויקט

  • מטרת המודול לאפשר איסוף כל שעות העבודה של העובדים השונים להזמנת לקוח (לפרויקט).
  • הדיווח יכול להתבצע ע"י העובד/היצרן עצמו או ע"י מנהל היצור או המזכירה.
  • בפרוייקט קיימת לשונית "פעילות" המציגה את כל מקטעי הזמן שדווחו ע"י העובדים השונים, סיכום הזמנים וסיכום עלויות שעות העבודה לעסק.
  • המודול מאפשר גם דוחות לפי עובד – מה בדיוק ביצע בפרק זמן מבוקש.

מודול ניהול מדידות, הובלות והרכבות

  • מרכז את הפעילות החוץ מפעלית / החוץ משרדית אשר צריכה להיות מתואמת הן עם הלקוח והן עם המודד, המוביל והמרכיב
  • מאפשר לבצע פילטרים נוחים לשליטה בתוכנית המדידות / הובלות / ההרכבות
  • המודול מסונכרן עם מודול משימות ויומן בעלי התפקידים שבתוכנה ועם יומן גוגל.

ניהול תזרים מזומנים

  • ניהול תזרים מזומנים אוטומטי בהתאם למסמכים שהופקו/ נקלטו בתוכנה.
  • יכולת הכנסת תנועות תזרים חוזרות/חד פעמיות.
  • פילוג הוצאות/הכנסות ע"פ חשבון בנק.
  • ניבוי תזרים עתידי.

ניהול משימות קריאות שירות ויומנים

  • ניהול כל סוגי המשימות לרבות קריאות שירות (פגישות, טלפונים, מדידות, אישורי תוכניות, הובלות, התקנות, השלמות ועוד)
  • המשימות מוצגות גם על "יומן בעלי תפקידים" המאפשר קביעת לו"ז בפשטות ושליטה נוחה לגבי המשימות לכל עובד בכל יום במהלך השבוע.
  • צפייה ביומנים של מספר עובדים במקביל ובהתאם להרשאות.
  • סנכרון עם יומן גוגל
  • המשימות מקושרות לכרטיס הלקוח/הספק וגם להזמנת הלקוח.
  • קבלת תזכורות והתראות קופצות.
  • שליחת תוכן המשימה כמסרון למבצע המשימה.
  • דוחות קריאות שירות ומשימות

ניהול תקציב

  • ניהול קטגוריות תקציב ע"פ רמות (עד שלוש רמות).
  • ניהול תקציבים ללא הגבלה ולפי טווח של תאריכים.
  • בניית סעיפים תקציבים לכל תקציב.
  • מעקב פשוט וברור אחר ניצול סעיפים תקציביים.
  • התראות בגין חריגה מתקציב.

 מרכז הדוחות

*  דוגמאות לדוחות שניתן להפיק:

  • דוח מסמכי הנה"ח ע"פ טווח תאריכים נבחר.
  • דוח הזמנות לפי אנשי מכירות ולפי סניפים
  • דוח מקור לקוח
  • דוח לקוחות חייבים
  • דוח מכירות לפי מק"טים
  • דוח כרטסת לספק / ללקוח.
  • דוח צ'קים נכנסים / יוצאים לפי חודשים.
  • דוחות של מסמכי הנה"ח לקוחות
  • דוחות של קריאות שירות לפי סוג תלונה, לפי מתקין ועוד.
  • אפשרות של ייצוא דוחות לפורמט אקסל, PDF, Word.
  • כל טבלה בתוכנה ניתנת לייצוא לאקסל.
  • דוח הפקדה.
  • הפקת קבצים במבנה אחיד.
  • ייצוא כרטיסים ותנועות יומן לחשבשבת.
  • מחוללי דוחות אוטומטיים.

אפליקציה יחודית לדיווח נוכחות מהסלולר

  • התוכנה משולבת עם אפליקציה לדיווח נוכחות מהסלולר.
  • שני אופני דיווח: דיווח באמצעות רכיב אלקטרוני "ביקון" כשרוצים להבטיח שדיווח הנוכחות בוצע במקום מסויים, ודיווח לפי מיקום GPS.
  • הפקת דוחות נוכחות למנהל החשבונות.