תוכנה לניהול לקוחות לעסק קטן

ניהול עסק קטן באמצעות תוכנת CRM  יחודית יכולה לסייע לכם להפוך את העסק שלכם למקצועי ואפקטיבי יותר. כל זאת באמצעות מספר מודולים פשוטים לניהול התקשורת עם הלקוח, בניית הצעות מחיר ושמירתן וכן תיעוד השיחות עמו. כאשר אתם מגדירים משימות במערכת, ומנהלים אותן ביעילות – תופתעו לגלות איך כמות המכירות גדלה.

איך מערכת לניהול לקוחות יכולה לעזור לכם?

המערכת מאפשרת רישום פרטים של לקוחות. יש לכם הזדמנות להרכיב רשימת לקוחות עם הפרטים הדרושים ליצירת קשר עם הלקוח. בכל רגע בו תרצו תוכלו לשלוח תכתובת אל לקוח מסוים, אל קבוצת לקוחות או אל כל הלקוחות, תוכנה לניהול לקוחות תלמד אתכם איך לשמור על קשר עם הלקוחות ואיך לשמר אותם.

המערכת מאפשרת שיתוף פעולה טוב יותר בין העובדים בעסק. כאשר העבודה של כל העובדים היא מול אותה המערכת כל עובד יוכל לראות אילו פעולות ביצעו שאר נציגי השיווק ושירות הלקוחות בהתאם להרשאות מתאימות. המערכת הופכת את ניהול זמן העבודה של העובדים יעיל יותר.

ניהול יומן משימות

מערכת לניהול לקוחות תשמש גם כיומן משימות אישי עם תזכורות למועדים בהם הבטחתם לחזור ללקוח עם תשובה, לקבוע פגישה נוספת למתן שירות, או להגדלת המכירה למכירות עתידיות. בתוך מערכת הניהול כל המידע מסודר ונגיש. כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים אל המערכת, לציין העדפות באשר לתזכורים ועדכונים שתרצו לקבל ולהתחיל לנהל את העסק הקטן שלכם כמו עסק גדול ומצליח.

טיפול נכון בפניות של לקוחות פוטנציאליים

שימוש בתוכנת הניהול מאפשר לכם לא לפספס ולא לקוח אחד משלב ההתעניינות במוצר שלכם, ועד שהפך ללקוח משלם. לאחר הפקת ההזמנה תוכלו לראות את הצעות המחיר שניתנו לו, לנהל את שרשרת האספקה ולבצע מעקב אחר יתרות התשלום. כך תוכלו לסגור עסקאות רבות יותר ולהגדיל את שביעות רצון הלקוחות.

לקוח מרוצה שולח לכם לקוחות נוספים

זכרו, לקוח שזכה לחוויית רכישה טובה ימליץ עליכם בעתיד גם לחבריו. חשוב לא לפספס ולו לקוח אחד בתהליך הקנייה. המערכת שאנו מציעים תוכל לסייע לכם להגדיל את מספר המכירות, ולנהל ביעילות רבה יותר את תהליך המכירה וקבלת התשלום. כאשר אתם מייעלים את העסק, אתם מאפשרים לעובדי המשרד לסגור עסקאות רבות יותר, לתת ללקוחות חווית קנייה טובה יותר – ולסייע לעסק שלכם לשגשג ולצמוח.