מערכת לניהול רכש

מערכת לניהול רכש היא מערכת מאוד חשובה בכל עסק וניהול נכון שלה יכול לחסוך לחברה הוצאות רבות. עדיין קורה שגם בעסקים מסויימים, מערכת ניהול רכש.

עדיין מטופלת באמצעות אקסל וגוזלת זמן עבודה יקר. על ידי התקנת תוכנה לניהול רכש ניתן בקלות וללא הוצאות גדולות, לייעל את כל התהליך. ברכישתכם מערכת לניהול רכש תתאפשר גישה לממשקים שונים כגון בקרת רכש, מועדי אספקה ותשלומים, הצעות מחיר של ספקים שונים על מנת להשוות מחירים, בקרת כמויות האספקה כנגד ההזמנה והמחיר, הזמנות רכש כנגד דרישות יצור ביחס להזמנות של הלקוחות. תוכנה לניהול רכש של בינינו אי.אר.פי היא תוכנה ייעודית אשר כוללת בתוכה את הפונקציות הדרושות על מנת לנהל מערכת רכש יעילה ובכך לשפר את הביצועים של העסק שלכם, לחסוך כסף ולהימנע מטעויות אנוש.

מערכת לניהול רכש תאפשר לעסק שלכם לבצע מגוון רחב של פעולות כאשר הממשקים נגישים ופשוטים להפעלה. באפשרות המערכת לבצע השוואת מחירים  בין הספקים לפני שמבצעים את ההזמנה על מנת להבטיח את המחיר המשתלם ביותר עבור העסק. בסיום ביצוע הזמנת רכש, ניתן לבצע בקרה ומעקב אחר התשלומים לספקים השונים. אז אם הינכם עדיין מתלבטים האם כדאי לכם לרכוש מערכת לניהול רכש של תוכנת בינינו אי.אר.פי, האם זאת השקעה שתשתלם לחברה, אפשר לקבל חוות דעת מעסקים רבים שכבר נהנים מהיתרונות שהמערכת יכולה להעניק. תוכנת בינינו אי.אר.פי הינה הפתרון המתקדם האולטימטיבי לניהול איכותי של עסק יצרני אשר נותן מענה לכלל המערכות התפעוליות של העסק. לא מדובר בעוד תוכנת הנה"ח אשר מפיקה קבלות וחשבוניות אלא בתוכנה שהיא הלב הפועם של פעילות החברה אשר יודעת לקשר בין המחלקות השונות לבין המשרד ובכך ליצור שפה משותפת ויעילות גבוהה בתפעול העסק.

תחום ניהול רכש הוא אחד התחומים החשובים בכל עסק והוא מהווה חלק מרכזי בהתנהלותו השוטפת. מערכת ניהול רכש תסייע לכל ארגון או עסק לחסוך בעלויות ובכך לשמור על הרווחיות. בנוסף, המערכת נותנת מענה לשליטה ובקרה של כל תהליכי הרכש והתנהלות נבונה מול הספקים. מדובר בתוכנה מן המתקדמות בתחומה, אשר מחודשת ומשודרגת על פי דרישות וצרכים של לקוחותיה . תוכנת ניהול רכש  של אי.אר.פי מבטיחה להיות ההשקעה הכי משתלמת לעסק שלכם.
 
 
play4, play, media control, audio

לקבלת פרטים ויצירת קשר מלאו את הטופס

בלוג