מערכת לניהול לקוחות

כמעט כל עסק שמכבד את עצמו משתמש במערכות עזר שהן מערכת לניהול העסק, מערכת לניהול לקוחות וגם מערכת ניהול לידים. כל מערכות הניהול מחליפות בהצלחה רבה את השיטות הישנות כגון לוחות שנה,  יומן או יומן ממוחשב, גליונות אקסל וכו', אשר לא מאפשרים ניהול, מעקב ובקרה, כך שהדברים החינמיים האלה בסופו של דבר עולים ביוקר. כאן נכנסת לתמונה תוכנת בינינו אי.אר.פי אשר מציעה פתרונות ניהול תפעוליים איכותיים עבור עסקים יצרניים. תוכנת בינינו אי.אר.פי היא לא עוד תוכנת הנהלת חשבונות אלא גורם מקשר בין המשרד לייצור, אשר יוצר שפה משותפת ויעילה על מנת לאפשר תפעול ברמה הגבוהה ביותר.

תוכנה לניהול לידים מעודדת ומאפשרת רכישת וסגירת עסקאות בקלות וביעילות ואף מגבירה אותן. כאשר אתם בוחרים לרכוש מערכת לניהול לקוחות  של תוכנת בינינו אי.אר.פי, אתם מקבלים מוצר חדשני יעיל ומקצועי שיעזור לכם לנהל את העסק שלכם בצורה מיטבית וגם לקבל ליווי בתהליך הטמעת המוצר בעסק שלכם. זוהי החלטה משמעותית ביותר שתשפיע באופן מהותי על הצלחת העסק שלכם. מערכת לניהול העסק תאפשר לעסק שלכם להתנהל כמעט ללא נייר, תוך ניהול חכם של המשאבים וגם תמיכה טכנית זמינה.

מערכת לניהול לקוחות שתותאם באופן מלא לעסק שלכם, תעשה סדר גם בראש וגם בעסק, תעזור בשימור לקוחות וגם במיצוי הזדמנויות לרווח. מערכת לניהול לקוחות מתאימה לעסקים קטנים בינוניים וגדולים, תשדרג את רמת השרות של העסק ותיתן תמיכה רחבה לכל המערכת. תוכנת בינינו אי.אר.פי היא ידידותית לשימוש ונחוצה למען הסדר והארגון בכל עסק, מכל סדר גודל, אשר מעוניין למקסם את פעילות העסקית ואף להגדיל אותה. כלל המערכות של תוכנת בינינו אי.אר.פי הינן בעלי מגוון רחב של תכונות ויכולות ונמצאות בתהליך פיתוח תמידי על מנת לענות על צרכי לקוחותיה. במסגרת מערכת ניהול לידים מוצעת תוכנה לניהול לידים אשר יודעת לנהל כרטיסי לקוחות ואנשי קשר, הכל תחת ממשק אחד יעיל ונוח לשימוש, תוך הצגת מקורות הלידים ומועד ההתקשרות.

כל עסק מנהל פרויקטים שונים, יש לו מגוון מטלות ומשימות להשלים, אך תמיד תהיה מחוייבות עליונה לספק את המוצר ללקוח. המערכות השונות שמציעה תוכנת בינינו אי.אר.פי יעזרו לכם לייעל את עבודתכם מול לקוחותיכם.
 
 
play4, play, media control, audio

לקבלת פרטים ויצירת קשר מלאו את הטופס

בלוג