מהי מערכת בינינו אי.אר.פי

תוכנת בינינו אי.אר.פי הינה פתרון ישראלי חדיש ומתקדם לניהול איכותי של עסקים יצרניים.
במילים אחרות פתרון תפעולי של כלל פעילויות העסק.
לא עוד תוכנת הנה"ח, המתמקדת בהפקת קבלות וחשבוניות אלא תוכנה שמהווה את הלב של פעילות העסק, קושרת בין המשרד והתכנון לייצור ולהתקנות, יוצרת שפה משותפת ויעילות תפעולית גבוהה.

המערכת מספקת מענה לניהול  שרשרת האספקה: 
החל מניהול הלידים, הצעות המחיר על גירסאותיהן במגוון פורמטים ויכולות תמחור ועד להזמנות, המשך למדידות וניהול התכנון והרכש ואל הייצור על תחנות הייצור השונות אל האספקה וההתקנות, שליטה בהשלמות והתיקונים הנדרשים וניהול קריאות השירות המתקבלות מהלקוחות.


יום יום התוכנה צומחת מתוך הקשבה לדרישות הלקוחות.
אנחנו גם מפתחים פתרונות ייחודיים בהתאם לבקשות לקוחותינו – קיים ערוץ הידברות פתוח!!
אנחנו מגיעים פיסית אל הלקוחות שלנו ותומכים ומלמדים וגם לעיתים לומדים.


אנחנו מפתחים את התוכנה כדי לאפשר לעסקים שרוצים בכך לישר קו עם הקידמה והחדשנות הטכנולוגית שהתאפשרה עד לאחרונה רק לעסקים גדולים ובעלי אמצעים רבים.

התוכנות הרווחות כיום בקרב העסקים היצרניים הינן תוכנות הנה"ח אשר על פי רב נותנות מענה להנה"ח בלבד ומותירות את בעל העסק והמנהלים ללא פתרון תפעולי ראוי לניהול שרשרת האספקה וכלל הפעילויות.
תוכנת בינינו אי.אר.פי משתמשת בתשתית מתקדמת ביותר בכדי לספק למשתמשים חוויית שימוש מוצלחת, פשוטה ונעימה. השימוש בתוכנה יצור סינכרון מצויין ושפה אירגונית אחידה בין כלל הפעילויות.

מבין היתרונות הבולטים:

  • הגישה אל התוכנה באמצעות האינטרנט, ללא כל התקנה מקומית ומכל דפדפן (העבודה מתאפשרת בנוחות גם באמצעות טאבלט ובקרוב מאד באמצעות אפליקציה לטלפונים הניידים).
  • השימוש בתוכנה בהתאם להרשאות המשתמש.
  • חברת בינינו אי.אר.פי מחוייבת לביצוע גיבוי יומיומי לבסיסי הנתונים של כלל לקוחותיה.

המערכת מכילה את כל הכלים הנחוצים לניהול העסק:

pic

  • ניהול לקוחות שיווק ומכירות.
  • ניהול ספקים רכש ומלאי.
  • ניהול הפרויקטים, הייצור וקריאות השירות.
  • ניהול קטלוג מוצרים ועצי מוצר.
  • הנהלת החשבונות מלאה ומאושרת כולל חתימה דיגיטלית.
  • ניהול משימות קריאות שירות ויומנים.
  • תזרים מזומנים מובנה בתוכנה.
  • ניהול סניפים.