שאלות נפוצות

תוכנת "בינינו" מיועדת בעיקר לניהול של עסקים יצרניים. אך למעשה תענה על הצרכים של רב העסקים בצורה מצוינת. התוכנה מנהלת את כלל פעילות העסק ללא צורך בפנקסים, קבצי אקסל או תוכנות נוספות. הכל מנוהל במקום אחד. התוכנה משדרגת באופן משמעותי את רמת השירות מול הלקוחות ואת איכות הניהול של העסק.

התוכנה מיועדת בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. התוכנה מוצגת בעברית, ידידותית מאוד ופשוטה לשימוש גם אם אין לך גישה גדולה למחשבים/לתוכנות. אין צורך להעסיק אדם שינהל את פעילות העסק באמצעות התוכנה, הכל מתועד בקלילות ובמהירות. גם המחיר שווה לכל כיס.

1. אנו מפתחים פתרון יחודיי ויעודי לעסקים יצרניים. המערכת כוללת מספר מודולים לניהול הפרויקטים, הייצור וההתקנות. זו היחודיות שלנו על פני תוכנות אחרות.
2. התוכנה מציעה פתרון אינטרנטי בתשתית מתקדמת ביותר. כניסה מכל מחשב ללא צורך בהתקנה.
3. התוכנה מציעה פתרון תפעולי כולל, כלומר אנו לא מסתפקים בהנה"ח אלא מציעים פתרון שלם, לכל הנושאים הנוגעים לניהול העסק ללא צורך בתוכנות ניהול נוספות.

התוכנה היא תוכנה אינטרנטית. אין צורך בהתקנות מיוחדות. 

אנו מגיעים לבית העסק למספר פגישות של היכרות והדרכה על המערכת.
ניתן לייבא נתונים שונים למערכת כמו לקוחות, ספקים, מוצרים, חומרי גלם ובכך להשמיש את המערכת בזמן הקצר ביותר.
ניתן למצוא הדרכה רחבה על כלל הפיצרים של המערכת במרכז ההדרכה באתר.

בכל בעייה ניתן לפנות אלינו בטלפון 072-2419419 או במייל anat@beinenu.co.il  

נשמח לעמוד לרשותכם תמיד.

בעידן של היום אין צורך להשתמש בניירת או בקבצים מפוזרים. המערכת מוציאה תדפיסים ממוחשבים של הצעות מחיר, הזמנות לקוח, הזמנות רכש, מסמכי הנה"ח ועוד.
הכל ממוחשב ומרוכז במקום אחד. ישנה שליטה מלאה ונוחה על כלל ההכנסות וההוצאות של העסק. בנוסף המערכת מציעה צפייה בנתונים על פי הרשאות, כל עובד בעסק יוכל לראות/לעדכן רק ע"פ ההרשאות שהוגדרו לו. בסיכומו של דבר המערכת חוסכת לך כסף ומשדרגת את רמת השירות ואיכות ניהול כלל הנתונים והמסמכים השונים.

בהחלט כן, התוכנה יוצרת סנכרון מושלם בין שלב המכירה לשלב התכנון הייצור וההתקנות.כבר בעת הפקת ההזמנה נוצר באופן אוטומטי פרויקט להזמנה. על כל מוצר מיוצר נוצרת פקודת עבודה למוצר המאפשרת שליטה מלאה ודיווח בכל מה שנוגע למוצר החל משלב התכנון ועד האספקה ללקוח.

כל הנתונים בתוכנה מגובים ומאובטחים על השרתים שלנו באופן יומיומי.
אין צורך לרכוש ולתחזק שרתים. אין צורך להחזיק איש מחשבים שיטפל בגיבוי של הנתונים. 
התוכנה מציגה את המודולים השונים באמצעות טבלאות, ניתן בכל עת לייצא כל טבלה בכל מודול לאקסל.
ניתן לשרשר מסמכי הנה"ח והזמנות לקוח על בסיס סינון לקובץ PDF אחד ולשמור על המחשב.

להבדיל מתוכנות ניהול אחרות, בתוכנת בינינו אי. אר. פי אין הגבלה של מספר המשתמשים. ניתן להוסיף משתמשים למערכת ללא הגבלה,לפי הרשאות מתאימות וללא תשלום נוסף.

קיימים מספר אלמנטים של חיסכון:
1. חסכון בזמן: ניתן להפיק כמעט את כל המסמכים הדרושים באמצעות המערכת בקלות רבה ותוך זמן קצר ביותר. ניתן לשלוח את המסמכים השונים באמצעות פקס/מייל. הכל מרוכז במקום אחד, ניתן לחפש במערכת כל דבר בקלות רבה תוך שימוש באפשרויות חיפוש מתקדמות. אין צורך של שימוש בפנקסים ובכל ניירת מיותרת.
2. חסכון בכסף: המערכת מאפשרת שליטה מלאה בכלל ההכנסות וההוצאות של העסק. בינינו, גם התשלום עבור התוכנה הוא נמוך בהתחשב למה שהתוכנה מספקת.

ניתן לשלוח בפקס או במייל באמצעות התוכנה את כל מסמכי הנהלות החשבונות ללקוחות, הצעות מחיר והזמנות ללקוחות, הצעות מחיר והזמנות רכש לספקים.